21 Şubat 2011 Pazartesi

Garip Bir Dava :)

AŞAGIDA ANLATILAN BU OLAY RESMI KAYITLARDAN ALINMISTIR


Saygı değer Hakim Bey..

Saygılarımla size açiklama özgürlügümü kullanarak bazi seyleri bildirmek istiyorum , Umarım bu durumu en kısa zamanda açıklığa kavuşturursunuz.. Şu günlerde askerliğe çağrılacağım. Yasım 24 ve 44 yasında bir dul bayanla evlendim, kendisinin de bir kızı var , 25 yasında.
Babam ise bu bahsetmis oldugum üvey kizi m ile evlendi. Böylelikle Babam,karimin kizi ile evlendigi icin damadim olmus oldu. Bunun üzerine kizim da üvey annem olmus oldu babamla evlendigi icin.. Hanimimin ve benim gecen sene bir oglumuz oldu. Oglum hanimimin kizinin erkek kardesi oldu, ayni zamanda Babamin da enistesi. Birde üveyannemin erkek kardesi oldugu icin dayi oldu. Anliyacaginiz benim oglum benim dayim oldu.. Babamin esi sene sonunda dünyaya bir erkek cocugu getirdi. O babamin oglu oldugu icin benimde erkek kardesim, vede kizimin oglu oldugu icin de torunum. Yani ben torunumun erkek kardesiyim. Ayrica bir Annenin evladinin babasi esi olduguna göre bende Esimin Kizinin babasiyim vede kizimin erkek cocugunun erkek kardesiyim. Kisacasi kendimin büyükbabasiyim..

Sayin Savci bey sizden ricam beni askerlik görevimden azletmenizdir, sizde biliyorsunuz ki kanunlarimizda Baba, Ogul ve Torun ayni zamanda askerlik yapamazlar..

Saygilarimla..

Not: Pskolojik rahatsizliklardan ve (!)Ailedeki dengesizliklerden dolayi bu


genc adam askerlikten men edilmistir.. (Dosyasina bu sekilde islenmis..)

alıntı..

3 yorum:

  1. çok karışık bir hikaye ama güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. Kafam karıştı benim ama güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Çok enteresan , her şeyi adamın babası karıştırmış, evlenmese kızla olmayacak böyle şeyler.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken lütfen küfür ve hakaretlerden uzak duralım :)