24 Temmuz 2012 Salı

Gün Olur Asra Bedel

” Ben hiçbir zaman senin beni sevdiğine inanmadım, hayır hiçbir zaman! Hatta aşkını yeminler ederek itiraf ettiğin zaman bile, o an bile, buna inanmadım! Ahh, inanmayı ne kadarda çok isterdim; ama elimden gelmiyordu. İçimdeki kuşkuyu alt edemiyordum. Kuşku soğuk bakışlarıyla hep beni takip ederdi bi ense uzaklıkta nefesini hissettirerek. Düşlemlerim bütün o yürekli, zengin umutlarla onun acı acı gülümseyen ağzının bir soluğuyla uçup giderdi. Senin beni sevdiğine inanamıyordum, xxxxx; ama buna karşın iki elim ve bütün ruhumla senin aşkına, o hazineye sarılıyor ve az sonra sahibi gelerek sevgiyle dolu ellerinden avını alacağını bilen bir haydudun altın gibi parıldayan avına karşı duyduğu sevinçle bu hazineye korkarak ve mutlu sarılıyordum. Çünkü senin aşkına layık ya da senin buna layık olduğunu sandığın kişi bir gün kesinlikle gelecekti, xxxxx! Ve bu kişi, kuşkulara kapılmayacak, yalvarıp titremeyecek, senide has altın gibi parmakları arasında eğip bükecek, ayağını istencinin üzerine basacak, sende ona saygıyla sevinerek baş eğeceksin! Ama seni benden fazla sevdiği için değil; çünkü buna olanak yok, tersine, kendine karşı güveni daha fazla olduğu için senin paha biçilmez değerine daha az değer verdiği için, xxxxx “
Her zaman yaptığım gibi düşüncelerim çok uzağa kaçıyor farkındayım. Tıpkı kendisine  oyuncak hediye edilen bir çocuk gibi onunla oynayıp sevineceğime, kırıp içini görmeden rahat edemiyorum değil mi? Hep yalnızca yakalamak, ele geçirmek ve hiçbir şeyi, hiçbir zaman elimde tutup, koruyamadığım için üzülmekte boş biliyorum. Yaşam denen bu acı gerçekleri yaşıyor olmak ne kadarda  kötü değil mi?
Peki ama daha farklı olamaz mıydı her şey? 
Olamazdı…
Bende göreceğin her eksiklik, erkekliğe yaraşmayan her kuşku, silinmez bir utanç lekesi gibi benliğinde duyumsardın. Umarım bu kısa süren aşk yüzünden kendinden iğrenmez, bu aşkı en aşağı sözcüklerle adlandırmazsın. Ruhundaki her zenginliği bu aşkla lekelemiş, her duygu kutsallığını yitirmiş kendine olan bütün güveni, kendi değerine olan inancını kaybedip geleceğe olan umut ışığını kaybetmezsin…
Aslına bakarsan ben sana yakınlaştıkça, kendimden uzaklaşıyordum. Sevinince nasıl güldüğünü, üzülünce nasıl ağladığını biliyorum artık. Afedersin!  Aşklar bitiyor, insanlar ölüyor… Dünyanın böyle kurulduğuna üzülüyorum ama bu derdimle senide üzmek istemiyorum. Ah, sevenle sevilenin eşit olduğu günü görseydik ne iyi olurdu…
Son satırlarımı bir gerçeği itiraf ederek bitirmek istiyorum. Korkma güzel şeyler söyleyeceğim :D Biliyor musun günlerce süren nötr ruh hali durumundan sonra kendimi toplamayı başardıktan sonra… Senin mutlu olduğunu bilmek beni çok mutlu etti benimle olmasa da, gerçekten çok mutlu oldum :) Hep mutlu olun… En içten duygularımla bu mutluluğun bir ömür boyu sürmesini diliyorum. 
Son dipnot :D 
” HoşçaKal’IN…

16 yorum:

  1. Bu nasıl birşeydir ya. Yazının sonlarına doğru gelirken bitmesin diye yavaş yavaş okumaya çalıştım ama bitti :( Bi ayrılık hikayesi ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Herşeye rağmen mutlu olmanız yada olmaya çalışmanız doğrusu beni çok etkiledi. Keşke sizle tanışma imkanım olsaydı Alisto :)

    Sevgiyle kalın. Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her güzel şeyin bir sonu oluyor, sanırım ondan güzel oluyor... Hele de bu güzel şey kısa süreli ise daha da bi güzel oluyor :) Öyle işte.

      Sağlıcakla Kalın Alisto..

      Sil
    2. Size nasıl ulaşabilirim acaba? Sitenizde iletişim adresi bulamadım profilinizde kapalı :( varsa bi msn, face veya twit adresi paylaşırsaniz çok sevinirim Alisto.

      Sevgiyle kalın Handan.

      Sil
    3. Üzgünüm, yardımcı olamayacam.

      Sil
    4. Peki :(

      siz hiç mi merak etmiyorsunuz beni :(

      Sil
    5. I ııııhh etmiyorum.

      Sil
  2. Sayın admin (Alisto) bu hikayeyi siz mi yazdınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tamamı benim diyemem çünkü içinde birçok alıntı var. Akıntıların bazılarını kendime göre yorumlarken bazılarını da olduğu gibi ekledim. Tabi benimde eklediğim bir çok şey oldu :)
      Yazıyı esas yazandan çok derleyip toplayan birazcıkta yorumlayan kişi olarak göründüğümü söylemek daha doğru olur sanırım :)

      Sil
  3. Giriş gelişme ve sonuç harika güzel bir yazı olmuş. Her bölüm başka birşey anlatıyor adeta okuyana farklı birşeyler anlatmaya çalışıyor gibi. Birde başlık bambaşka birşey doğrusu ne demem gerektiğini bilemiyorum. Çok begendim emeğe saygı...

    YanıtlaSil
  4. Olaya resmen ortadan başlamış anlatmaya öyle bir giriş ki adeta sohbet şeklinde sade ve samimi belki de bu yüzden etkileyici olmuş. Merak ettiğim şey neden yazıda 'xxxxx' şeklinde bi kodlama yapmış olduğunuzdur orda pek âlâ ismini yazabilirdiniz gerçek olmasa da sizin uydurduğuz bir isim olsa bence çok daha güzel olurdu. Bazı ufak tefek hatalara rağmen bende yazınızı çok begendim. En azıyla samimi buldum sizi. Devamının gelmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. Güzel düşünülüp yazılmış etkileyici bir yazı olmuş begendim. Bence anlatacak daha çok şeyiniz var yazmaya devam edin lütfen. Başarılar.

    YanıtlaSil
  6. Bu yazıyı okuyacam diye ömründen tam 5 dakika kaybettim ne hakkın var buna admin.

    YanıtlaSil
  7. Ah be alisto kimsin neyin nesisin bilmiyorum ama yukarıdaki yazını okumaya devam ettikçe korkmaya başladım sanki bunları ben söylemişimde sende yazmışsin gibi bir hisse kapıldım halbuki ne sen beni tanırsın nede ben seni. Suan ne diyeceğimi bilmiyorum saçmalıyorum resmen ama sen beni anlıyorsun değil mi? Benim duygularıma adeta ruh ikizi kadar yakın biri beni anlamakta güçlük çekmeyecektir Eminim eline koluna yüreğine sağlık alisto.

    YanıtlaSil
  8. Mutsuz Kadın28 Mart 2013 00:06

    Sevgili Admin ne yalan söyleyeyim bu yazıdaki bahsi geçen kızı kıskandım :s Yaş oldu 47 ama bırak böylesine masalsı bir aşkla sevilmeyi doğru düzgün sevildiğimi bile görmedim, duymadım. Bugüne kadar hep yataktaki s.ks oyuncağı olarak görüldük şimdi yaş ilerledi ya artık orda bile yalandan da olsa sevgi yok artık ve benim durumumda milyonlarca kadın var bu ülkede :( arada böyle sizin paylaştığınız Aşk hikayeleriyle kendimizi avutuyoruz ama nedendir bilinmez bu sefer kıskançlık tuttu farkında olmadan ağladığımida farkettim. Sanırım çok etkilendiğimden kaynaklanıyor ilk defa Içimden yorum yazmak geldi :) arada boş bırakmayın paylasin birşeyler özellıkle Aşk hikayeleri lütfen.

    YanıtlaSil
  9. tuhaf bir ayrılık olmuş demek isterdim ama değil çünkü aşklarda gerçek ayrılıklların sebebi sevmektir birini seversen hele de haddinden fazla seversen bunun sonu ayrılıktir. Sizde bunu anlatmaya çalışmışsiniz birazcık süslü kelimelerle fena sayılmaz emeğe saygı.

    YanıtlaSil

Yorum yaparken lütfen küfür ve hakaretlerden uzak duralım :)