13 Mart 2012 Salı

Neydi Bizim Bir Arada Olmamızın Sebebi?


Neydi bizi bir arada tutan? ekmek mi, dostluk mu, ihtiyac mı, cıkarcılık mı, yada yada ...

Ben nerden bilim bizi böylesine birbirimize kenetleyen şeyin ne oldugunu bırakın bilmeyi tahmin bile edemiyorum ama galiba bizimkisi dostluktu ama dostuk neydi? bu da bir başka soru işareti oluşturuyordu kafalarda merak etmiştim bizi bir arada tutan gücün ismini birinin ayaga fırlayıp sizinkisi baglılık,sadakat,sevgi,arkadaşlıktır gibisinden klasik cümleler kurdugunu hayal etmek aslında cokta zor değil ama onlara tavsiyem susun siz neyin baglılığından neyin sevgisinden bahsediyorsunuz ne yani simdi bizler her arkadaşımızı seviyor ona baglanıyormuyuz? değil değil hayır kesinlikle olamaz en azıyla olmaması lazım biraz sakin kafayla belimizide arkaya yaslıyarak başlıyalım düşünmeye,

Şimdi gecmişte nefret ettigim ve coğu zamanda alay ettigim bi arkadaşım geldi aklıma onun söyledigi her söz ayrı bir dalga konusu olur yaptığı her hareket ayrı bir gülünc olurdu kimi kör der kimi körmiş bazılarıda nankör vs vs.. kimin ne dediginin bi önemi yoktu aslında sizin icin ne oldugu önemliydi doğru olanda budu zaten,

Hadi şimdi de gecmişten günümüze nelerin değiştigine söyle bi göz atalım her dedigine güldügümüz alay ettigimiz kör diye lakaplar taktığımız bu cocuk simdi benim en samimi arkadaşlarımdan biri genelde aynı ortamda bulunuyor bir iş oldugunda birlikte yapıyor seslenirken birbirimize kanka diye hitap ediyor mümkün oldugu kadar da birbirimizin isteklerini geri cevirmiyor, kırmıyorduk pekii ne oldu da dünden bugüne bu kadar değişiklik oldu? ne bilim ben ne oldugunu her an herşey olmuş olabilir ama ortada bir gercek var ise oda insanların artık su atasözünü kitaplardan kaldırmasıdır "eseğe altın semer taksan esek yine esek" sözüdür simdi birde burdan soruyorum size siz belinde altın bi semeri olan eseği mi tercih edersiniz yoksa sıradan ucuz bir demir parcasıyla yapılmış semerden takılı olan esseği mi secersiniz? walla sizi bilmem ama ben altın takılı olanı secerdim :) eminim bir coğunuzda (%99,9) benimle hem fikirsiniz haa burda değişen ne eseğin değeri peki nasıl değişiyor maddi olarak daha değerli belinde altın kemeri olan bir eseğe herkes sahip olmak ister yani düşünsenize yarın esek ölse o altın kemeri siz kendinize takacak bakın bende takıyorum ama esek değilim sözünü milete hatırlatacaksınızdır hadi simdi bir kez daha gecmişten günümüze dönelim ve artık benim hayatımda önemli bir yere sahip olan kör lakaplı arkadaşa dönelim burda kafalardaki soru işaretinin nedeni şu olmalı körde parayı buldu ondan mı arkaşlığınız samimiyetleşti? keske böyle bişey olmuş olabilseydi walla onun adına cok sevinirdim ama bizim kör halen eskisi gibi değil parayı bulmak bir arpa kadar ilerleyebilmiş değil ama buna ragmen onunla olan dostlugumuz daha da ileriye gitmiştir,

O halde parayı kafalardan silelim bizi bir arada tutan güc para değilmiş bunu anladık simdi de bir değişiklik yapalım eskiden beridir cok samimi oldugum ancak günümüzde eskisi kadar sık görüşmedigim bırakın birbirimize kanka die hitap etmeyi adımızı bile unutabilecek hale gelmemizin sebebi kimbilir nedir? uzun bir ara verim dedim dostlar


devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen küfür ve hakaretlerden uzak duralım :)